14 Temmuz 2012 Cumartesi

Renkli Saçlar

Selam dün post atamadım kendimi iyi hissetmiyordum çünkü aslında aklımdaydı ama işte atamadım :D
bende bugün renkli saçlar postu falan hazırlayayım dedim. aslında çok güzel görünüyorlar.Bende istiyorum ama saçım kısa ve kısa saclıların sacı daha çok uzar ve boyasıda akar diye korkuyorum. ama günlük sprey gibi yöntemlerle yapmayı düşünüyorum sacım uzayınca daha güzel olur ^^
gelelim saç tebeşirine videoda çok güzel anlatıyor bence internetten siparış veriyorsunuz. Hiç vermedim. güvenlimi bilmiyorum :) ama çok hoş olduğu kesin :)



çok güzeeeeeeel :)










görüşürüüüz kızlaaar 
öpüldünüz :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS