22 Şubat 2013 Cuma

#Fas-Blog 1 Yaşına girecek!

Herkese merhaba bildiğiniz gibi 25 Nisan 2012'de aranıza katıldım ve burayı çok sevdim. Aynı zamanda Fas-Blogun yaklaşan (dahabirayvar) doğum günü için bir süpriz yapmayı planladım! Sürprizden şuan haberdar etmeyeceğim sizi! :) Ancak uygun vakit geldiğinde hepiniz öğrenmiş olacaksınız :) Bu arada bende dün doğum günümüze özel bloğun tasarımını değiştirdim. Ayrı bir hava katmış olduk benim içime çok sindi. Bu arada bloglara bizimki gibi grafikler yapıyorum ilgilenenler bu post altından bana ulaşabilirler.

Çok yakın zamanda bir post geliyor! Hemde süper bir post!Umariz beğenirsiniz, görüşmek üzere hoşçakalıınn. ☺

Kızlar ayrıca twitterda;
#iyikidoğdunfasblog
#fasblog
etiketleri altında sohbet edebiliriz, Bye :*



Öptüm hepiniziiiii :* 


1 yorum:

  1. Sürpiz hakkında çok meraklandım , bende bloğuma beklerim betül :))

    YanıtlaSil

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS