7 Şubat 2013 Perşembe

#Topmodel Çizimleri

Herkese merhaba kızlar bu postu atmak için uzun bir süre bekledim çünkü iki adet çizim yaptım ve aradan biraz zamanın geçmesi gerektiğini düşündüm. Önceki postlarımdan birinde TopModelden bahsemiştim. Hatırlayanlar bilirler. Şimdi ise Topmodel nedir? Nerelerde satılır? Nasıl bir şeydir? gibi bana gelen soruları bu post vasıtasıyla cevaplamış bulunacağim. Öncelikle gelelim Topmodel nedir'e...

Topmodel onlarca sayfadan oluşan bir defterdir. Eskiz defteri diyenlerde var ama bence hiçte onunla alakası yok. Evet bunada çizim yapıyorsunuz ama içindeki bebeklerin üzerine. Çocuksu bir şeymiş gibi gelebilir size belki? Çünkü ilk olarak banada oyle gelmişti ancak gençlerinde sık olarak kullanabileeği bir defterdir.

Topmodelin nerelerde satıldığı konusunda benim bildiğim yerler ise şöyle;

-D&R mazağaları
-www.panelkirtasiye.com
-www.gittigidiyor.com
-www.hepsiburada.com

ve kırtesiyelerin online web sitelerinden temin etmek mümkün.

Nasıl bir şeydir konusuna gelirsek ; yukarıdada belirttiğim gibi boyama defteri gibidir ve spiralli bir defterdir, farklı ebatlarda bulmakta oldukça mümkün.

Resimlere geçmeden önce söylemek istediğim bir şey var. Bana gelen sorulardan bir taneside kullandığım boyalarla alakalıydı ancak ben normal kuruboya kullanıyorum. Birisi tozpastel demişti ancak adını ilk defa duydum onun ve hiç kullanmadım bunuda belirtelim.

Resimler;


Bu Örnek bir Topmodel bilgisayar çizimi. Yalnız çok gerçekçi duruyor öyle değilmi? ^-^


Veee benim çizimleeeriiim ♥


Tayt ve platform :)



Buda benim hazırladığım leopar desenli kalıp. Öncelikle siyah çıktısını alıp jilet bıçağiyla dikkatlice içini kesiyoruz ve ortaya bu kalıp çıkıyor. Ben çok sevdim ancak çok uğraştırıcı bi şey onuda demeden geçmeyeyimde sonra keserken strese falan girerseniz yani. :)




Buda çizdiğim son çizim daha dün çizdim bunu :) Ve yine yine yine platform ayakkabı ♥

                 

                                                       Sonraki postta görüşmek dileği ile kızlar ♥
                                                                   ☺  HOŞCAKALIN  ☺

                                                                           FAS-BLOG
                                                                           @betuularas

                                           

11 yorum:

  1. umarım bende alırım yha

    YanıtlaSil
  2. aaa bizim burdada var ben aldım

    YanıtlaSil
  3. ben limon kırtasiyeden aldım orda makyajlısı vardı ama çok iyi değildi o

    YanıtlaSil
  4. bu top model defterleri nerelerde satılıyor? Bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D&Rda bulabilirsin tatlım önceki postuma bakarsan ısıne yarar

      Sil
  5. teşekkürler ben şu anda top model dergisine takip ediyorum orada çeşitli çeşitli oluyor.Tabii insan haliyle herhangi birini istiyor.Bu arada adaşız.Tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Bilgisayardan çizdiğini nerden çizdin onu merak ettim ve top model bence güzel ama bulamıyorum ��

    YanıtlaSil

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS