17 Haziran 2013 Pazartesi

#Kitap Önerileri


 


Herkese merhaba, yeni post ile buradayız. Geçen ayın isteklerinden biride kitap önerileri olmuştu. Blogda bunun açıklamasını yaptım mı bilmiyorum ama bir tane daha böyle bir post vardı diye hatırlıyorum. Zaman geçmeden yeni kitaplar araştırdım, buldum. Sizlerin de beğeneceğini düşündüm. Bakalım sevecek misiniz? :)


-MİNİ ALIŞVERİŞKOLİK-

Bu aralar benim okuduğum kitaptır kendisi. Ben yeni başladığımdan pek yorum yapamayabilirim ama görünüşe bakılırsa çabuk bitecek, sürükleyici ve okuması da keyifli, alıp okumanızı tavsiye edebilirim sanırım :)




______________________________________________________________

-ALIŞVERİŞKOLİK-

Aynı tür kitapları önerdiğimi sanacaksınız belki ama, benimde favori yazarlarımdan biri Sophie Kinsella.
Bu nedenle de onun kitapları çok hoşuma gidiyor. Ve bir diğer kitabımız ise;


______________________________________________________________

-GÜZEL HARABELER-

Geçenlerde D&R da gördüğüm,almaya cesaret edemediğim bir kitaptır.
Ancak sonradan duydum ki pekte güzelmiş kendisi. Kitapta 1962 senesi İtalya'da gözlerde canlandırılıyor, sonra hikaye dünyanın diğer ucunda ve günümüzde yeniden başlıyor. Hiçbirimizin umduğu kadar basit olmadığı aşları anlatıyormuş. Ben çok beğendim,en yakın zamanda elime düşeceksin! :)


______________________________________________________________

-SENDEN ÖNCE BEN-

Sanırım önerebileceklerimdensin diye ve buraya hop diye koyduğum bir kitap...
Ünlü yazarların, gazetecilerin kitap hakkında yaptığı yorumları araştıdıktan sonra okumak kafama yattı benim.

"Sakin Son Bölümleri Otobüste Giderken Okumayin. Ağlamamak için kendinizi tutmaya çalışırken bir enkaza dönüşebilirsiniz." 
Tracy Williams

"Bu kitabı okuyunca duygudan duyguya koşacağınız bir lunaparka girmiş gibi oluyorsunuz. Okurken dünyayı ve zamanı durdurmak isteyeceksiniz." 
Dooster

"Arkadaşların elden ele dolaştıracağı bir roman olacak. Moyes karizmatik, gerçekçi ve çarpıcı karakterler yaratmayı çok iyi biliyor." 
The Independent

"Sizi bu kadar içine çekecek başka bir kitap bulmanız çok zor. Yıllardır okuduğum en güzel kitap." 
Gill B. 

"Bu hikâyeyi kitap bittikten çok uzun bir süre sonra bile hatırlayacak, her daim yanınızda taşımak isteyeceksiniz." 
Romantic Book Lover


______________________________________________________________

-KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI-

Belki siz de okumuş olabilirsiniz ama ben bunu gerçekten herkesin okuması gerektiğini düşünenlerdenim.
Öyle güzel yazılmış ki,beğenen de hayliyle çok olunca dünyada 140 milyondan fazla satılmış bir kitap.Elime yine verseler bıkmadan,usanmadan yine okurum ben bu kitabı dediğim cinsten bana göre.


______________________________________________________________


-ŞAHANE HATALAR "CUMARTESİ"-

Serinin dördüncü kitabı... Kitabı okumadım ama okuyanlar hayli memnunmuş belki bir gün olur da elime düşerse, bir yerde bulursam kesinlikle okurum. Şimdilik başka planlarım yok açıkçası ... :)

"Basroldesiniz hakkını verin."
Newsweek

"Raydan çıkmaya hazır mısınız?"
NY Times  


______________________________________________________________

Kitap önerileri postumuz burada sona ermiştir, olur da bir gün okursanız bunlardan birini, beni hatırlarsınız önermişti diye...



*Okuduysanız kitaplar hakkında yorumlarınızı tek tıkla aşağıya yazabilirsiniz.

1 yorum:

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS