28 Ağustos 2013 Çarşamba

♡Pastel Waterproof Color Volume Mascara♡

Herkese merhaba,bugün ki yazımda sizlere Pastelin renkli maskaralarından bahsedeceğim. Öncelikle bu postu uzun zamandır atmak istiyordum fakat bir türlü vakit bulamadım. Bendeki rengi petrol mavisi,yani 105 numara oluyor.


Plastik bir yapıya sahip. Çoğu bloggerların yaşadığı sorunun aynısı bende yaşıyorum maalesef, bahsettiğim sorun çok güçlü olması.Makyaj temizleyiciler bile çok zor çıkarıyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz bilmiyorum.Fakat kirpiklerde duruşuna 10 puan verdim ben.Güzelliği için bile çıkartma zahmetine katlanabilirim:)


Yapısı bahsettiğim gibi böyle. Renk bakımından sorun yaşamadım. Oldukça güzel...
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10 lira civarı olması gerek. Bu ürünü Gratis ve Watsons mağazalarından bulabilirsiniz. 


Ucunu yakından çekmek istedim fakat biraz bulanık oldu. Bu da son fotoğraftı:) Hoşcakalın!




3 yorum:

  1. yazın biçimine hayran kaldım keşke maskarayı çekerken azıcık kolunu da gösterseydin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bir saniye,kol derken? ben bu kol meselesini bir yerden hatırlıyorum ama:) İlaydacım? canım? :))

      Sil
  2. yes, sir #ilaydaiseverywhere

    YanıtlaSil

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS