27 Haziran 2014 Cuma

Essence Liquid Ink Eyeliner ☆

Herkese merhaba size uzun süredir tanıtmak istediğim bir ürünü göstereceğim bu postta. Düzgün eyeliner çekebilmek sanırım en çok istediğim şeylerden birisi:) Geçenlerde Rossman'da gezinirken karşılaştım kendisiyle. İnce uçlu olması beni başlarda korkutmuş olsada süre süre alıştım diyebilirim. Üstelik fiyatı da diğer eyelinerlara göre daha hesaplı. Bahsettim şey Essence'in likit eyelineri.



Dış görünüşü, Essence'in diğer bir ürünü olan waterproof maskarasını anımsattı bana. O yazıya gitmek için tıktık :)


Aslında likit eyelinerlar da ucundaki aplikatör çok önemli. Yani fırçanın rahat hareket edebilmesi,daha rahat eyeliner çekmenize yardımcı olur. Üstelik kalınlığını kendiniz rahat bir şekilde ayarlayabilirsiniz. Essence'in bu ürününden memnun kaldım diyebilirim. Çekerken adeta kaydığını hissedebilirsiniz. Böylesi eyelinera 4 TL sizce de uygun değil mi?


Ben çok yeniyim daha:) Biraz acemi çekmiş olsamda gözümde nasıl durduğunu göstermek istedim:)
Diğer postta görüşmek üzere kızlaar,öpüldünüz:)
Hoşcakalın!!

2 yorum:

  1. Ben daha kalemi bile güzel çekemem ghbfrk gözlerim çok hassas , sence eyelinerı bunda çekebilir miyim,yani boşa almış olmıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni baslıyorsan bununla baslama bence :)) ince uçlu olduğu için sana zorluk çıkarabilir. Önce flormarın kalem eyelinerını kullan ondan çok memnun kalırsın eminim:)

      Sil

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS