11 Ekim 2014 Cumartesi

Yeniden☺! | Bitenler • Eylül-Ekim 2014 •

Herkese merhabalar!
Okullar açıldı,Ankara ayazı günden güne kendini hissettirmeye başladı,havalar soğuyor:)
Artık trençkotların,ceketlerin,baharlık montların tam zamanı!
bu sezon neler moda o konuya girmeden hemen önceki ay ve bu ay içerisinde biten ürünlerimize geleliiim.


Essence bb krem uzun süredir kullandığım bir üründü ve nihayet bitebildi,çok fazla memnun kaldığım bir ürün olamadı kendisi,yerine garnier bb gelecek gibi gözüküyor.


***
ColourMe likit eyeliner bu ürünü çok beğendim,likit eyelinerları kaleme göre çok daha kolay çekebiliyorum,kullandığım ilk eyelinerın da likit olması bunda çok fazla rol oynuyor.
***
Markwins 3'lü göz farı çok fazla kullanmadığım bundan dolayı uzun bir süre içerinde nihayet bitmiş bir ürün,çok memnun kaldım diyemem,öveceğim bir üründe olamadı ne yazık ki kendisi.
***
Essence StayNatural Concealer oldukça memnun kaldım,kapatıcılığını çok sevdiğimden dolayı sürekli bu ürünü kullandım ve haliyle çabuk bitti,elimden çıkmasını istemezdim ama hemen alınacaklar listesine eklendi.
***
Loreal Paris Elseve Komple Onarıcı 5 Saç Kremi kendisi de haliyle alışık olduğum bir ürün olduğu için ihtiyaç oldu gözümde:) artısı ise saçları gerçekten yumuşacık yapıyor bu konuda abartısız söylüyorum.
***
Loreal Paris Elseve Arginine Direnç x3 Şampuan yaklaşık 5 aydır şampuanımı değiştirmiyorum ve oldukça da memnunum, Loreal'in bu saç bakım serisini çok seviyorum,daha öncesinde saç serumunu kullanmıştım ve memnun kalmıştım,alınacaklar listesine eklendi. Diğer ürünlerine göz atmak için tıktık :)
***
Taft mega güçlü saç spreyi saç spreyini çok fazla kullanan biri değilim genellikle köpük kullanırım ama bu saç spreyi de benden olumlu not aldı:)




Diğer yazıda görüşmek üzere arkadaşlar kendinize iyi bakıın!

Bana ulaşmak için;

İnstagram: Betuularas
Twitter: Betuularas
+
betuularas@gmail.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS