7 Ağustos 2016 Pazar

PASTEL-Daylong Lipcolor Kissproof|Likit Mat Rujlar

Herkese merhaba, bugun sizlere benimde gunluk hayatimda sıkça kullandigim renk secenegi fazla olan Pastel markasina ait daylong likit mat rujlardan bahsedecegim. Mat rujlarin hatta mat likit rujlarin populer oldugu son gunlerde gerek turk firmalar gerekse yabanci firmalar likit mat rujlar cikarmaya basladi. The balm markasinin likit mat rujlarina bayiliyorum,kaliciligi inanilmaz guzel fakat bi kac ay oncesine kadar arkadasimda gorup kalicigini ciddi anlamda begendigim bu pastel rujlara bi bakmak istedim. Ben cok begendim!



Gün icinde birşeyler yiyip ictiginizde sadece dudaginizin ic kisimlarinda biraz silinme oluyor buda alistigimiz bir sey artik bizim icin. 
Kaliciligi cok guzel sabah surup ciktigimda aksama kadar cok rahat kaliyor dudagimda. 



bendekiler 19 ve 15 numara.
Bu arada dipnot dusmek isterimki, sinirli sayida yaz koleksiyonu cikarmislar :) 3 renkten olusuyor ve icerisinde cok guzel pembeler, turuncular, seftali tonlari var.
Ben cok aradim fakat bulamadim, zannediyorum ki internet sitelerinde mevcut. Eger bakmak isterseniz pastel shop'a bir goz atmanizi oneririm :)

Fiyat: 21tl.
Onumuzde bayram indirimi olacagindan daha uygun bir fiyata bulabilirsiniz. 
Gorusmek uzere! 




1 yorum:

  1. hakikaten çok kalıcılar ben de severek kullanıyorum bu rujları..

    YanıtlaSil

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS